Wednesday, October 31, 2007

Minu arvamus klassist.

Ma arvan et meie klassis on liiga palju lohakaid ja lolle .Targaid ja korralike on liiga vähe.Näiteks Eerik vajab muutmist selles,et ta mind tunni ajal ei segaks nagu ta alati teeb ja Kevyn kellel on liiga palju märkusi päevikus.Mulle ei meeldi ,et Maret ja Kaari omavahel jutustavad tunni ajal,ma tahan ,et nemad ka muudaksid ennast muidu juhtub nii et nad ei sa enam pinginaabrid olla.Ja teiste õpilastega sama moodi.Mulle meeldib üks õpilane meie klassist ta nimi on Regine.
Ta meeldib mulle sellepärast et ta kogu aeg tahab vastata ja et ta vastused olid õiged.
Nüüd ma räägin oma arvamust õpetajast.Ma ei oska muud öelda kui normaalne õpetaja.Aga muidu mei klassist arvan ma et see on ilus ,sest kaks aastat tagasi vahetati aknad ja muudeti laudade kohad.Ja mulle meeldib veel see,et meie klassis on lilled ka.

1 comment:

Maie Kuusk said...

Tubli t�. Kontrolli vaid oma s�navara. Tahaks Sinu ettepanekuid selle kohta, mida teha, et k�ikidel oleks klassis hea olla. Paranda ka m�ned kirjavead.